Sunday, November 30, 2008

En famille.

Saptamana asta a fost una dintre cele mai obositoare de pana acum. Am avut teste, partiale, iar la serviciu noi proiecte de care a trebuit sa ma ocup. Incep sa imi plang de mila ca m-am vrut poligloata, neuronii mei sunt confuzi. Luni am avut multe teme la franceza, marti partial la germana, miercuri un training in engleza si joi examen la catalana. :| Asa ca daca uit sa dau cate un semn de viata, sau nu mai intru pe mess, nu inseamna ca va reneg, doar ca nu prea am timp.

Astept vacanta mai mult ca niciodata, sa pot sa dorm in voie si sa stau cat mai mult cu Sara.
Acum sunt acasica, cu tot familionu`, inclusiv cu pitica, si desi nu am apucat deloc sa ma odihnesc am senzatia aia de liniste, implinire. Eu am adormit-o pe Sara, tata face ceai, sor-mea strange masa, frate-miu mi-a adus floricele, Roxi se uita la teve, mama o plimba pe Happy, Crisu` rade din nu stiu ce motiv :), pisoiul s-a tirat acasa intre timp.

A fost o adevarata duminica in familie. Si chiar daca maine voi sarbatori 1 decembrie prin munca, macar voi fi relaxata.

In incheiere, la multi ani andreilor si andrelelor! :) Si voua, romanilor mai mult sau mai putin nationalisti!

No comments: