Friday, October 23, 2009

A girl`s bestfriend

Ar putea fi si diamantele, dar na, sa nu ne lamentam ca niste pitipoance. In mod concret ar putea fi o fata, o mama, o sora, un baiat. Dar fiecare in parte implica avantaje si dezavantaje. Ia sa facem o listuta.

Daca e o fata:
- pare genial. de acelasi sex cu tine, posibil sa impartiti aceleasi pareri si idealuri. Fetele sunt calde si bune sfatuitoare, poti imparti totul cu ele, nu se dau niciodata in laturi de la a manca cioco in delir si de la a viziona filme romantice pana in zorii zilei .. probleme insa pot aparea, fetele se pot indeparta foarte usor: fie ca pot deveni invidioase, fie ca isi fac un iubit caruia li se vor dedica in totalitate.. ( in cel mai rau caz acel iubit poate fi un ex de al tau, sau chiar al tau ) ;

- cu mama si sora e foarte bine sa ai o relatie apropiata. Nimeni pe lume nu ti-ar putea dori mai mult binele decat ele. Doar ca nu poti sa discuti absolut totul cu ele. Fie ca nu vrei sa le dezamagesti, sau doar pentru a le feri de problemele tale, poti ajunge sa te inchizi in tine si sa cauti intelegere in alte persoane.

- cu baiatul poti dezvolta o relatie super speciala. Baietii sunt mai relaxati si mai fun decat fetele, poti invata chestii misto, baietesti de la ei, plus ca te simti mereu in siguranta si oarecum rasfatata. Insa lucrurile pot degenera atat de mult incat unul ajunge sa se indragosteasca de celalalt, si toata prietenia, transformata in iubire, consumata sau nu, sa se duca frumusel dracului...

La cum se prezinta situatiile, ar insemna sa devenim sociopate. Sa traim linistite in carapacele noastre. Dar nu-i asa :) Eu de exemplu, am trait cate un pic din toate si e ok. Am avut prietene care m-au lasat balta, cu mama si sor-mea am o relatie foarte misto, cel mai bun prieten a fost timp de 18 ani un baiat, etc.. Toate hopurile reprezinta o manuta intinsa catre maturizare si impacare cu tine. Si pe bune de nu e grozav, dupa ce treci peste toate astea. Acum am cele mai bune prietene din lume.

Oricum, solutia ideala ( si ceva ce mi-as dori eu din toata pipotica mea de copil mic si nerod ) ar fi sa am un prieten gay. Pe bune. Poti discuta cu el despre orice, poti invata si chestii baietesti, dar mai ales nu se da in laturi de la chestii siropoase, te poate ajuta in chestiuni vestimentare si in a-i intelege mai bine pe baieti. Plus, ca ai putea sa defilezi goala in jurul lui fara sa ai cel mai mic stres. Asa ca daca se intampla sa fie pe aici vreun gay care sa citeasca randurile astea, sa lase un id si un numar de telefon :))

P.S : profit de subiect si ocazie, ca sa strecor unul din cantecelele mele de suflet. Lyrics included :D

No comments: