Monday, October 19, 2009

Petrecere 1 anisor.


Cu tataie ...


Cu Rox si Ionut .. ( tusi si unchiu`, in niciun caz dadica si neneaa ) :)))


Cu mami si fratiorul ei... aia pe care ii iubeste duda mult de tot...


Cu mama 2, adica Nini, bunicuta mea ...


Fara tati, nu reuseam sa desfac toate cadourile ...


O printesa de epoca.. a fost ideea nasei ..:D


Si totusi , sa nu uitam de unde am plecat :))


Nasul e topit dupa mine ..


Tortuletul Butterfly... a fost tare bun, asa mi s-a spus..


Putin cam obosita..


Inainte de culcare, ma mai jucam putin cu Duda si balonul..

               E minunat sa fii inconjurat de cei dragi. Cum am mai spus de multe ori, voi fi vesnic recunoscatoare lui Dumnezeu pentru familia pe care mi-a dat-o.  Faptul ca sunt innebunita dupa Sara-Maria, fetita surorii mele, nu mai e o surpriza pentru nimeni. Este iubita de toti, in egala masura, ca si cum ar fi propriul copil. 

             Petrecerea de 1 anisor a fost restransa ( daca se poate spune asa ). Au participat doar cei din familie si nasii. Dar a iesit totul foarte frumos, si ne-am distrat de minune. Sara a ales de pe tavita: banii, bijuteriile si peria de par. :)) E clar ce va urma, daca ne vom lua dupa traditii, dar nu conteaza. Macar ea sa se bucure de frumusete maxima si banet din plin. Ca sa inchei sezonul de poze cu bebe din luna octombrie, ultimul shooting de la party. Ta`daaa! 


          

2 comments:

me said...

numa' restransa n-a fost petrecerea! :)))))))avem o fetita desavarsita, ce mai!
semnat: nu tusi', sub nici-o forma dadica :)))), doar roxi.
pup!

dooda said...

:)) pup roxi