Tuesday, September 25, 2007

Idiots.

O alta dimineata inceputa promitator, datorita minunatilor mei vecini. Timp de vreo 10 ani, am avut una bucata vecin nebun, care statea la etajul 3, deasupra mea, si care avea o placere deosebita de a asculta muzica la maxim, indiferent de ora. N-ar fi fost asta o problema, dar in general nebuniile il apucau intre 3 si 6 am. De fiecare data la usa lui erau prezenti vecinii sau politita, dar nici macar amenzile sau injuriile celorlalti vecini nu-l potoleau.
Cand s-a mutat din bloc, am fost cea mai fericita. In schimb, de ceva timp s-au mutat in bloc alti vecini. De data asta, la etajul 1, sub mine. Ei asculta muzica de la 7 dimineata pana la 11. Si nu orice muzica...ma trezesc zilnic cu patul vibrand de la basul puternic al muzicii lor house, techno..sau ce mama ei o fi, pentru ca nu stiu sa fac mare diferenta, nefiind ascultatoare.

Oare unii oameni chiar nu au ce face? Sau nu realizeaza ca trebuie sa isi satisfaca nevoile muzicale la ore cat de cat decente si la un volum mediu ( evident, mai exista si exceptii, pentru ca pe fiecare ne mai ia cate o nebunie, cand simtim nevoia sa ascultam o melodie preferata la volum maxim; dar cand chestia asta se intampla zilnic de vreo 2 luni..not that funny ).
As da si eu sistemul la maxim, sa le zgudui peretii, au noroc cu mamaia, care are inima slaba si nu cred ca i-ar prinde bine sa auda asta, din camera alaturata. Si nu ma cobor la nivelul lor. Asta pana cand chiar n-o sa mai rezist. ( si da, lume prezenta la usa lor cu plangeri este tot timpul, dar degeaba) .

Asa ca mi-am stricat inca una din multele dimineti care trebuiau sa fie frumoase. Macar am smotocit-o pe Happy, care are intotdeauna chef de joaca. Azi am observat ca faza cu cascatul functioneaza si la caini. De fiecare data cand casc, Happy face la fel :)) [ yup yup, shtupeed puppy ]

Anyway...dragi vecini din lumea-ntreaga: shoot yourself! Pretty pleeeease!!!

No comments: