Monday, June 23, 2008

D`ale fetilor.

Somnul e una din activitatile mele preferate, dar oare cui nu-i place sa doarma? Insa nu stiam ca pozitia in care dormi, e atat de esentiala.

M-am jucat, si mi-am facut un test

Asa am aflat ca faptul ca dorm pe burta spune multe despre firea mea ( adicatelea sunt incapatanata, dar si serioasa, ca in viata de cuplu nu accept tradarile si ca in privinta calcatului stramb sunt neiertatoare ). Buun, perfect adevarat. Doar ca mai e ceva.
Se pare ca daca dormi pe burta, e un lucru destul de nasol pentru viitorul sanilor tai :

" Faptul ca dormi pe burta nu-ti va presa sanii pana la disparitie, dar e posibil ca in timp sa le schimbe forma. Daca il presezi noapte de noapte pe o saltea tare, bustul ti se va modifica, dar asta se va intampla in cativa ani, nu in trei zile ... Cea mai buna pozitie de dormit este pe o parte, cu o perna sub sani, ca sa le ofere si lor suport de-a lungul noptii " ( tot de pe femeia.ro ) "

Asa ca tre` sa ma gandesc: sa renunt la pozitia mea favorita de facut nani pentru a avea niste sani mai fermi ( desi acum nu-mi pasa pentru ca am 20 de ani ), sau sa ma lafai linistita pe burta pentru ca oricum peste ani, bietii gemeni vor fi compromisi din cauza varstei si a gravitatiei?
Difficult choice.

4 comments:

Anonymous said...

ar trebui sa ma invetzi faza cu "link a site"

cat despre faza cu tzatzele ...
:| :| :|
LIKE DDDDUHHHHH !!!!

dooda said...

te invat, te invat ,,,

Anonymous said...

asa dormeam si eu,tot pe burta,dar eu vreau sani fermi=))

dooda said...

sani fermi si burta de bere, i know! :))