Monday, August 25, 2008

Sex and the city.


In noaptea asta am vazut " Sex and the city ". Asteptam demult asta, asa ca sunt foarte multumita ( mai ales ca filmul mi s-a parut mai grozav si mai sensibilos decat serialul, in sine ).

Desi nu sunt de acord cu multe aspecte din film, care deseori sunt exagerari tipic americane ( gen viata fetelor rebele si usoare din New York, atat de independente si atat de frecvent ajunse " fete batrane"), Sex and the City m-a tinut aproape seara de seara in fata tv-ului. In afara de Greta mea care nu poate trece peste " cat de curva e Samantha aia " si " cum ma sa dai 500 de dolari pe o pereche de pantofi? ", toate fetele viseaza in sinea lor la iubirea perfecta, la multi bani cu care sa isi cumpere posete Vuitton, toale scumpe si reclama in Vogue.

Anyway, dupa ce urmaresti o perioada , ajungi involuntar sa te regasesti in anumite situatii, si sa te identifici cu personajele. Asadar, am vazut multe fete care acum se striga pe strada " Carrie, Charlotte, Miranda sau Samantha ", e ceva devenit universal. Sincera sa fiu si eu ma amuz cu fetele mele: io-s Carrie, Denisse e Charlotte, iar Dannique e Miranda. Samantha inca lipseste, dar o nimfomana sexi nu e de gasit la tot pasul. ( fiecare dupa fire si posibilitati ). Introducerea asta a fost facuta pentru a da sens discutiei urmatoare :

den1sse: mie imi place cum se-mbraca charlotte
den1sse: :D
dooda: dooh.
dooda: :)
den1sse: :))
dooda: dar nu mi te imaginez langa un chelios plinutz
den1sse: asa e
den1sse: but u never know
dooda: bine, ca nici charlotte nu s`ar fi imaginat vreodata
dooda: stii faza.. cum s`a maritat cu ala?
dooda: adica de unde pana unde atractia?
den1sse: nup..n-am ajuns acolo cu episoadele
dooda: eu am vaz la tv
dooda: vrei sa iti zic?
den1sse: dap
dooda: ea divortase de trey ala
dooda: p`ala il stii, nu? ala de nu i se scula, primu` ei sot.
den1sse: da, il stiu
dooda: asa..
dooda: si asta a devenit avocatu` ei.. cheliosu`
dooda: si era f atras d ea
dooda: ea era oarecum dezgustata.. adica.. na.. nu i se parea nimic special about him
dooda: si nu`sh cum a venit un moment in care s`a simtit f singura si a ajuns la el acasa, discutau
dooda: si s`a dezbracat el, si ea era scarbita: avea par pe spate
dooda: era gras
dooda: dar a futut`o ala magic
dooda: :))
dooda: si se purta super frumos cu ea
dooda: the end.
den1sse: :))
den1sse: =))
dooda: happy end :))

Wemen.

2 comments:

DeeDee said...

A ramas un loc liber si pentru Greta: Samantha :D
N-am prea urmarit serialul, dar mi-au placut ultiele episoade ;)

Anonymous said...

sex and the city rules! ...in afara de gentile LV pe care le detest pt ca sunt urate :D