Sunday, December 28, 2008

Let it snow ! Please ?!?

Pentru invocarea ploii, exista numeroase cantecele din popor. Cateva dintre ele le stiu si eu. Dar pentru invocarea ninsorii nu cunosc niciunul si nu am habar daca exista asa ceva. Prin toate colturile tarii am vazut ca e zapada din plin, asa cum trebe.
Dar pe la mine nu a ajuns. Decat cateva fulguieli usoare, care nu s-au asezat. Si imi doresc zapada pentru ca:

- daca trec toate sarbatorile fara ea, nu mai are niciun rost daca ninge in ianuarie ;
- am tot fameleonu` acasa si am putea sa ne bucuram impreuna de ea;
- vreau sa fac primul omulet de zapada pentru Sara ;
- Happy e atat de funny cand se tavaleste in ea;
- sa ma razbun pe pisoi pentru iernile trecute si sa-l frec pana i se face rau ;

Iar voi cei care profitati de zapada in perioada asta, ganditi-va si la un suflet sarman! Poate gand la gand va fi cu bucurie!! :) Sarbatori fericite in continuare!

No comments: