Saturday, April 11, 2009

Calatorie cu autobuzul groazei.

Azi de dimineata m-am trezit foarte fericita la gandul ca voi merge acasa. Am sarit sprintena din pat, m-am pregatit, am facut bagajul. Totul in timp record: 30 min. Apoi m-am indreptat la fel de vesela spre metrou ca sa ajung la Gara de Est.
Ajunsesem fix la timp, m-am urcat in autobuz, am gasit si un loc liber langa o babuta simpatica, mi-am scos cartea din geanta si... desfatare!!!

Dupa vreo 15 minute insa, calatoria mea s-a transformat intr-o parodie. Babuta de langa mine a inceput sa sughite enervant. Nu a fost mare problema, ca deh, tot omu` mai sughite, doar ca ea scotea niste sunete galactice, infricosatoare. Am uitat repede de ea in momentul in care un nene maaaaaaaare din fata mea a inceput sa sforaie. Va jur, chiar se cutremura scaunul sub el.

Am ramas perplexa cateva clipe ( sa rad, sa ... ) in timp ce toata lumea il privea ingrozita. Soferul a dat muzica de la radio mai tare, dar degeaba .. tot nu acoperea zgomotul infernal produs de nenea care parca voia sa ne inghita pe toti. In cele din urmma, tot soferul ne-a salvat. A pus o frana brusc, nenea s-a zgaltait si s-a trezit, asa ca toate lucrurile au revenit la normalitate. Cam vreo 3 minute, pana cand stimatul a reinceput amenintator.

M-am obisnuit in cele din urma si cu Sforaila si mi-am vazut in continuare de lecturat. ( acum ma bucur ca nu am vazut " Nasul " , cartea e captivanta! ). In stanga mea, era un pusti de vreo 9 ani cu mama lui. Un nea Goe modern care tipa , se scalamba sub privirea unei mame care il privea resemnata in timp ce se lasa ciufulita.

Goe: Mami, ai auzit?
Mama: Ce?
Goe: M-am basit !
dooda: O_O
Mama: Hai, stai cuminte!
Goe: Hai ca mai trag una, sa auzi si tu!


Din pacate, nu a auzit/simtit doar mama.
Mi-am bagat nasul in " Nashul " ( drepturile de autor pentru expresie sunt ale lui Andrei ) cu speranta ca timpul va trece cat mai repede ... Cand am coborat din autobuz, babuta s-a impiedicat de mine, iar mie mi-a cazut geanta de voiaj pe jos. N-a avut de suferit decat un borcan care s-a facut praf.

Acum incerc sa uit tot. Sunt acasa :)

7 comments:

ala cu drepturi de autor:D said...

si gata si duda pe ziua de azi:D :*:*

Anonymous said...

macar ai ajuns intreaga :))) :*:*

cory said...

:)) sforaitul ca sforaitul, dar mirosul... :))

p.s. "Nasul" e una din cartile mele preferate. Si ca intotdeauna, cartea bate filmul. Eu nu ma uit niciodata la un film inainte sa citesc cartea :D

tracku` said...

:)))) eu unu sunt satul de intamplari din acestea ....urasc autobuzele astea dar ma fac eu/noi mare(i)...bun venit in lumea oamenilor obositi,nespalati si enervanti si nesimtiti...si cica de ce urasc eu oamenii??....de aceea...

PS : linkul catre mine este ... www.tracku.irefutabilnews.ro pt ca ce ai pus tu acolo da eroare :) ...sar'mana ...si distractie placuta azi pe microbuz :P

cutie said...

azi vine cu mashina :> :))

Anonymous said...

:))) Am si eu multe amintiri de pe urma mersului cu autobuze si tramvaie..nu zic ca intr-o zi o baba incepuse sa-mi povesteasca cum a facut ea avort. OMG! De parca i-as fi cerut eu sa-mi spuna! :|

Trevor Bodenheimer said...

asta ma face sa spun inca o data: MAI LASATI MASINILE SI MERGETI CU BICICLETA! desigur glumesc, dar parca putina educatie sociala sau regulile bunei maniere nu par atat de greu de indeplinit, nu?