Thursday, September 10, 2009

De`ale lor.

Astazi am scos-o pe Sara de doua ori in parc. Cred ca ma bucur mai mult decat ea atunci cand iesim... in locul ala vesel ce respira culoare si joc. Copilarie, ce dulce !

La leagane, o fetita s-a tinut dupa noi. Grasunica, frumoasa si prietenoasa:
G: - Buna ! Ce fetita frumoasa! Pot sa stau aici?
Io: - Da, sigur, vino!
Ne leganam in tandem, eu cu bebe in brate, ea langa noi.
G: Cum o cheama?
Io: Sara.
G: Sara? Ce nume frumos... e foarte frumoasa. Pe mine ma cheama Georgiana.
Io: Si tu ai un nume frumos si esti la fel de frumoasa ...
Clipe de tacere, timp in care incep sa ii cant Sarei la ureche ..
G: Canti? Canta mai tare? Stiu cantecul asta, l-am invatat la gradi cand eram mai mica..
Io: Iti place? Vrei sa cantam amandoua?
G: Nu ... acum sunt la scoala.
Io: Cati ani ai?
G: 7.
Io: Multi inainte! Si iti place la scoala? Mai e putin si incepe ...
G: In clasa intai a fost mai greu .. da... dar acum ca trec a treia cred ca e bine. Si mai am vacanta..
Io: Cat? O saptamana?
G: Nuuuu .. mai putin, cam un an asa ...
Cedez locul in leagan unei fetite, imi iau la revedere de la Georgiana. In fata mea, o alta plangea. Nici urma de parinte. O intreb ce are:
" Ma doare buricul, ca iar m-am racait cand ne jucam de-a piratii ! " M-am speriat, am crezut ca a patit ceva, am dus-o intr-un final la bunica, care m-a linistit : buricul era burtica. Nimic grav.

In drum spre carucior, un baietel ma trage de pantaloni:
" Ia uite, ma vezi cum fac? Ma vezi, te uiti? "
" Da, ma uit "
Se invarte. O data si inca o data.
" Te uiti, uita-te !! "
" M-am uitat, si ma uit .."
" Ai vazut.. * giggles * tu nu poti sa faci asa ..

Ajunsa in final la carucior, in timp ce incercam sa imi leg copilu` in chingi, un bebe strumf, " Primii pasi " class, baga capu` si o pupa pe Sara. Sara se fereste, el o mai pupa o data. Sara incepe sa planga ...

No comments: