Wednesday, September 01, 2010

Septembrie, deci


Şi a venit toamna, oficial. În calendar, dar mai ales în casele noastre. Afară e răcoare, e ploaie, tot tacâmul " autumnal ". Mie una îmi place, pentru că mă cam săturasem de caniculă, praf şi sudoare la comun ( transport, zic ).
Îmi place că e răcoare în casă, că mi-am scos pilota la înaintare şi că pot să mă culcuşesc la căldurică şi să fiu fericită foc. Asta că tot se leagă lumea de mine că ma bucură cele mai simple tâmpenii. Eh voila, pentru mine o cană de ceai cald + păturică + 1 film = love forever.
Privind în urmă la vara ce tocmai s-a scurs, rămân cu un sentiment plăcut. Chiar dacă nu am avut parte de vacanţă sau concediu, a fost foarte ok. Plus că îmi conserv energia pentru vara viitoare pe care mi-o pictez deja cel puţin incendiară.
Până la urmă, hai s-avem o toamnă frumoasă, fără depresii sau alte alea!

*image source: kingfisher-photobucket

3 comments:

Mierla said...

hai ca ai inceput bine, kid! iti mai spun eu ce filme sa vezi...sub paturica!:))

dooda said...

:D saru`mana. nici in seara asta nu am vazut filmele, dar de maine promit solemn.

Anonymous said...

Urasc toamna dar si eu iubesc sa stau sub plapuma cu ceaiu-l in mana :D

Eu mai voiam caldura...dar zapada deja e pe munte. Ii face carare lu mosu' :X:X:X