Sunday, January 02, 2011

2011


Cu prieteni dragi.

Știu că mă lăudam că o să fac un revelion la " Cabana Plăpumioara " ( ca să îl citez pe Cioc ), dar până la urmă m-am hotărât să ies în oraș cu niște prieteni. A fost ceva drăguț și liniștit, într-un local deosebit, cu specific indian. ( Ramayana Cafe, o atmosferă inedită, vă asigur! ).
La miezul nopții am ciocnit șampanie și ne-am propus lucruri mărețe pentru 2011. Eu una mi-am pus speranțe mari, dat fiind 2010 care m-a pus la grele încercări. În prima zi din an m-am odihnit și am gătit. Cine știe, poate mă ține tot anul așa. Meniu complet, plus desert.
Încep și al 5-lea an de blogging, sper să am mai multă dispoziție și disponibilitate și să vă surprind cu chestii drăguțe, pe blogu`meu :)

În rest, nu pot sa vă urez decat toate cele bune! Și la mulți ani! :)

No comments: