Monday, February 14, 2011

Love, love...


Reciteam postările din anii trecuți referitoare la Valentines Day și am realizat că deși am fost mereu sceptică în privința asta, nu mi-a displăcut niciodată cu adevărat. Mi-a plăcut să iau cadouri, să mă bucur de micile atenții și să văd cum se împrăștie dragoste în jur.

Astăzi nu am făcut nimic deosebit. Ar fi trebuit de fapt fie să mă văd cu Dannique ( căreia îi promisesem de o mie de ani o ieșeală ), fie să mă duc la concert VH1 cu Lully. Dar fiindcă pentru a mia oară mi s-a dovedit că nu e bine să îți faci planuri dinainte, o durere de gât m-a imobilizat la pat. Deci am " ars-o " bătrânește. Cu căni fierbinți de Theraflu și seriale mai mult sau mai puțin siropoase. Și un mic secret: I am actually enjoyin` it.

Referitor la miștourile făcute cu niște prieteni despre combinarea acestei zile cu the " Thanksgiving " day, vreau mai jos să fiu recunoscătoare fetelor de care m-am îndrăgostit iremediabil.
- văcuțelor ( y compris - Cintia, Greta, Did, Den, Brebe ): pentru că pot fi atât de aproape, indiferent de hotare, orașe, timp trecut peste noi;
- Cutie&Dannique&Den: pentru că simt că le aparțin, chiar dacă nu ne vedem cu secolele;
- Lully: pentru că ne vărsăm amarul și bucuriile împreună și ne dăm putere reciproc;
- Elena: pentru că e și va rămâne ceva special pentru mine;
- Adri&Andreea: pentru că pur și simplu sunt niște vrăjitoare date naibii;
- Paula: pentru că merită îmbrățișări cosmice pentru sufletul mare pe care îl are;

Bineînțeles că și restul contează, dar azi îmi laud fetele. Cele cu care pot fi eu, cu care pot vorbi despre orice ( de la încălzirea globală, misterele masculine , pantofii in trend până la constipația la canguri -fapt probat -), cele care nu te judecă chiar dacă nu îți dau dreptate, dar mai ales cele care îți tuflesc una după ceafă atunci când ai cea mai mare nevoie.
Așadar dragelor, primiți acest umil clișeu de single girl, ca omagiu al sentimentelor pure pe care le nutresc! :)

13 comments:

Anonymous said...

:) I miss you. Si noi am stat in casa ieri, avand in vedere ca eu de abia mi am revenit si ion e mort de racit ("dati-va ca am barbatul la pat!" :))) Asa ca am adormit frumos la ora 21.00. Sper sa ne revedem cat mai curand! Te pup si mai trimite-mi mailuri cu barfe :D Elena

dooda said...

I miss you, too, Lieb.
Astept sa te intorci la birou sa ne chit chatuim in voie.
Pai cel mai dragut, lenevela-n doi!
Kiss kissity kiss!

Adriana Turcu said...

sa ti vindeci raceala pana pe 4 martie !!! ca avem mare party mare :) te pup!!!

dooda said...

Facem, pestoaico!!
Am zis! :) :*

So said...

Poi tre sa mai profitam de tine acum cat esti single lady ca la cum se prezinta situatia , o sa te pierdem curand din randul burlacitelor :)))
iubeala muulta, scumpa mea!

dooda said...

Ce spui tu, straino? Stii ceva ce nu stiu eu?
Nu am, nu vreau, nu-mi trebe, nu stiu d-astea! :))

So said...

Nu stiu mai bine ca tine doar ca ma sperie petitorii tai. bine ca esti fata cu discernamant si le dai peste bot

dooda said...

yup yup

Denisse said...

sweetie,ma simt tare mandra ca sunt mentionata in postul asta :* iar sentimentul e reciproc :) dar nu sunt mandra de faptul ca, intr-adevar, nu ne-am mai vazut de secoleee!! miss u. >:D< Den 2. :))

dooda said...

normal ca esti mentionata, you`re a piece of my heart.
sper sa ne vedem ASAP!! ai grija de tine, de inimioara ta si mult spor la invatat! :*

tya said...

Cu mare intarziere observ si eu postul asta...ce-i drept, daca-l citeam de 14 februarie era mai romantic...si-mi procura mai multa satisfactie decat inimioarele si trandafirii rosii sooo overated! Concluzie: i miss living in my cow-country with my cow-soulmates.

DeeDee said...

Alta intarziata: Did :D
Merci beaucoup pentru les urari, si eu va iubesc muuuult! (nu chiar ca pe Liubi, dar equally hard) Chiar ma bucur mult de ce ai scris si imi plac postarile noi, chiar daca le citesc cu intarzieri mari.
Si sa te faci bine :x
Si wub <3

dooda said...

Wub u 2, Didutz :*:*