Sunday, July 01, 2012

Ușidi becul

Astăzi a fost o pană de curent de vreo 6 ore în tot blocul. Duminica. În ziua mea de stat în poziția leguminoasă, ronțăit de semințe și uitat la seriale. Am sperat că totuși o să fie bine și nu o să îmi dea toată ziua peste cap. M-am mobilizat și deși era prea cald pentru plimbări, am dat fuga-n piață să cumpăr porumb de fiert. Când am ajuns acasă, ne-am jucat Remi și avionașe. Da, avionașe pe hârtie " de matematică ". Și a fost grozav.

Nu credeam să mai ajung vreodată să fac lucrurile astea. În lipsa de altceva, căutam în noi idei și resurse pentru a face lucruri de mult uitate. Știam demult că internetul, televizorul distruge mult comunicarea și dezvoltarea relațiilor, însă azi m-am convins mai mult ca niciodată că din când în când o simplă pană de curent ar fi un rău necesar. Cu condiția să știu din timp și să golesc frigiderul înainte :D Ca pe vremea lui Ceașcă...

De cum a revenit curentul am sărit amândoi ca arși, unul la televizor, altul cu laptopul în brațe, în semn de regăsire disperată. Oh, humans these days...:)

Aștept cu înfrigurare concediul. Măcar atunci să mă rup de tot.  De tot, am zis!





No comments: