Wednesday, July 19, 2006

Neatza!!

Ieri ziceam ca am niste vecini minunati, care au grija ca eu sa fiu intotdeauna matinala. Well..acum e 7 dimineata, si m-am trezit cam de 20 de minute, pe ritm de bubuituri infernale in tevi! Si de data asta nu mai am unde sa ma ascund, pentru ca rasuna in toata casa. Si cum somnul imi fuge foarte repede si adorm relativ greu, here I am.
So like, mi-am luat za puppy si am iesit prin spatele blocului la plimbare ca sa ma destept de tot si ca sa ma mai calmez..si mi-am dat seama ca nu mai vazusem demult lumea la ora asta. Dimineata totul are alt farmec: e racoarea aia placuta, sunt oamenii care se duc la munca ( si aici e interesant sa le urmaresti figurile: somnorosi sau vioi si zambitori), sunt cainii de prin jurul blocului care n-au nici o treaba si se joaca in nestire, e Happy a mea care adulmeca cate un copac juma` de ora si ma face pe mine sa imi pierd rabdarea etc :P
Imi place dimineata pentru ca e amestecul ala dintre liniste si freamat: pe o parte predomina inca starea de amorteala, pe de alta e zarva, forfot. Well, si pentru ca tot zic acum de "sunetele" diminetii, mi-am adus aminte de noapte, si de faptul ca vara asta nu am auzit deloc greierii cantand. Oare au devenit si ei atat de bine ancorati in prezent, incat chiar sa renunte la trandaveala si la pasiunea lor pentru a face ceva practic? S-au lasat pagubasi si s-au luat dupa gura furnicii? No way..diseara trebuie sa ma duc undeva ca sa ii aud.
Daca stau sa ma gandesc bine acum, imi pare rau ca nu am apucat rasaritul..nu am mai vazut de mult timp unul. Chiar daca un rasarit "de printre blocuri" nu are acelasi farmec ca unul de la munte sau mare, nu isi pierde totusi esenta si ramane ceva demn de admirat. Note for self: daca ma duc la mare, trebuie sa prind cel putin un rasarit ( feel better now :D).
Si totusi cred ca ar fi mai bine sa ma bag pat si sa gust din farmecul acestei dimineti cu capul pe perna..sper sa adorm..si btw "good morning!"

2 comments:

puttycat said...

La mine`n bloc se gauresc peretzii in nestire..la 2-3 zile se mai gaseste cate unu` sa chinuie bormasina in toiu` noptii sau dimineata pe la 7-8, cand e somnu` mai dulce.. So yeah, neighbours rule! :|

Pe puppy al tau il cheama Happy? How cuuute :X

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.