Monday, August 21, 2006

Se termina vara..:(

Chiar daca termometrul indica cu totul altceva, din punct de vedere calendaristic, se termina vara..revelatia asta am avut-o acum vreo ora, in timp ce stateam intinsa in pat si fixam cu privirea tavanul, neputand sa dorm din cauza caldurii..si faptul asta m-a intristat subit, si chiar nu am mai reusit sa adorm: so, here I am, incercand sa imi reprim starea asta melancolica prin cuvinte.
Blogul l-am neglijat total in ultima vreme, dar cel putin am profitat de pauza asta care am luat-o, facand lucruri care mi-au mai alungat din plictiseala. Pe la mijlocul vacantei de vara, ma gandeam ca asta e cea mai aiurea vacanta din viata mea! Nu stiu la ce ma asteptam, dar eram clar dezamagita de ceea ce traiam..asa ca am hotarat sa ma " scutur" de sentimentele deprimante din viata mea, (prietenii stiu de ce), sa imi revin, si sa fac ceva util pentru mine. Asa ca am plecat la mare cu prietenii, si cred ca acolo am trait cele mai frumoase 10 zile din viata mea, din ultima vreme..cel putin!
Mare, soare, distractie..timp petrecut in compania persoanleor dragi mie, m-au ajutat sa imi reincarc bateriile si sa ma simt alta! Am prins si vreo doua rasarituri (asta era una din dorintele mele arzatoare), m-am plimbat desculta noaptea prin nisip si apa..etc..si bineinteles, nu numai atat. Printre altele, am vizitat si locuri in care nu ma asteptam sa ma simt atat de bine, am fost pentru prima oara in rockoteca :D, iar pe malul unei ape, am vazut pentru prima oara in viata mea o vidra..pe care initial o credeam catel :)
In concluzie, au fost momente unice pe care n`o sa le uit prea curand sau poate niciodata, si pot sa spun ca vara pe care o blamam la inceput, a devenit una din verile frumoase, care m-a facut sa vad lucrurile cu alti ochi..aparent aceeasi ochi "maro", :) in profunzime unii mai blanzi..
In speranta ca maine, sau poimaine o sa ies din starea asta ciudata care m-a cuprins, o sa incerc din nou sa adorm..somn usor! ;)

No comments: