Tuesday, August 29, 2006

Sleepy ...

Inca o dimineata in care sunt morocanoasa din cauza ca telefonul mi-a sunat insistent, pentru ca mai apoi sa imi dau seama ca nu a fost decat o greseala, iar vocea feminina de la capatul celalalt sa inlemneasca atunci cand ii zic ca nu cunosc nici o doamna Otilia pe care ea o cauta. As fi fost recunoscatoare pentru niste scuze de deranj, mai ales ca nu prea imi sta in fire sa ma trezesc in vacanta de la 8 dimineata, cu atat mai putin cu cat de regula adorm pe la 4 a.m, dar se pare ca respectiva nu avea de unde sa stie, asa ca trebuie sa ii gasesc eu niste scuze si sa nu ma stresez! Nu vreau sa incep ziua prost!
Ca o ironie a sortii, sau nu..telefonul a sunat din nou in timp ce eu scriam aici, raspund, pentru ca mai apoi sa mi se inchida in nas. Well, chestia asta chiar m-a stresat, dar o sa ma linistesc pentru ca unele persoane sunt prea proaste sa stie ce inseamna maniere.
Revenind la ale mele, in ultima vreme am inceput sa am rabdare sa ma uit la filme! De obicei nu ma uitam la filme decat cu cineva, niciodata singura, pentru ca ma plictiseam sau nu rezistam pana la capat! Intr-o saptamana, am vazut 3 filme singura si a fost chiar ok! :D
O sa ma apuc de teme, atestat, si alte chestii, pentru ca mai e putin si incepe scoala si n-am nici un chef, dar trebuie..de asta am fost si sunt mai ocupata decat de obicei...macar am alungat starea aia de plictiseala de pe parcursul zilei.
Cu ceva timp in urma, am constat ca se termina vara, vine toamna..ma uit acum pe geam si vad lacuri, ploua incontinuu si deja incep sa ma deprim, desi imi place ploaia. Cerul innorat de afara, linistea din casa, faptul ca e inca devreme si patul meu nefacut ma indeamna sa ma culc la loc, pana nu imi fuge somnul de tot. Hard choice: sa ma duc sa imi fac un cappucino sau sa adorm la loc?

No comments: