Tuesday, July 10, 2007

EEeew!

Urasc gandacii. Pot spune ca am fobie, chiar. Cand ii vad am o senzatie combinata de scarba si frica, si am reactii urate: tipat, eventual tremurat.
Nu e voit, chiar as vrea sa scap de chestia asta. Nu suport nici macar sa vad pe cineva ca striveste unul in apropierea mea. Aici intervine si mila...Cred ca as sta cocotata in varful patului pana ar veni cineva, daca m-as simti "haituita" de vreunul.
Ciudat, soarecii, sobolanii, paianjenii si alte chestii menite sa provoace senzatii din astea, nu ma ingrozesc. Ba-mi par chiar simpatici. I`m a freak, i know...

Am scris asta, pentru ca in seara asta 2 vitutze s-au gandit sa ma sperie, incercand sa puna un gandac pe mine. Not that funny. O sa va urasc pana maine dimineata pentru asta. Apoi o sa-mi treaca, si o sa va pup! :D "Tauzand" times, pentru ca tot sunt un stres energic. Ha!!!

No comments: