Tuesday, July 24, 2007

Uf.

Am ajuns acum vreo 2 ore acasa, mi-am facut un dus infinit prin care vroiam sa sterg toate urmele oboselii mele aproape cronice din ultimele 4 zile si am incercat sa dorm. In consecinta, nu am putut sa dorm deloc din cauza caldurii, simt ca ma sufoc si ma simt mai obosita ca oricand.
M-am uitat in oglinda de dimineata si nu-mi vedea sa cred cum arat. M-a amuzat totusi, poate acum incep si eu sa ma maturizez. Ca deh, responsabilitatile au inceput sa curga. La examene a fost aiurea, nu stiu ce sa zic, am emotii infernale pana se afiseaza rezultatele si pana atunci nu vreau sa mai vorbesc de asta, desi ma obsedeaza gandul.

Cand ma intorceam de la Universitate, in drum spre metrou, era o tanti care avea intr-o cutie ingramafiti vreo 6 pui de iepuras. A fost un adevarat chin sa trec pe langa ei, sa-i vad mici si lesinati de caldura, cum pufaiau de zece mii de ori pe secunda din boticul ala..i-as fi luat pe toti si i-as fi aruncat in cada..cu tot cu saltele si tot tacamu`..cum ma, sa-i chinui in halul ala ?
Trebuia sa-i iau.

Deocamdata atat. Examene si iepurasi.
Ma duc sa beau. Muuulta apa cu gheata!!

No comments: