Saturday, October 27, 2007

Life without..Pc.

E aiurea fara pc, e aiurea mai ales, fara net. Dar asta e inca un prilej de bucurie pentru atunci cand ajung acasa..omg, omg, am net! Dupa pupaturi, smotocit de Happy si alte alea, ma retrag la pc, dau muzica la maxim, si incerc sa recuperez intr-o zi, toata lipsa unei saptamani.
Nu am mereu chef, am mai multa activitate la buc, dar uneori cand nu mi-e somn, sau pur si simplu cand am o pasa mai buna, mai proasta, simt nevoia sa stau pe net, sa postez ceva pe blog. Citeam mai demult pe un blog ( chiar nu-mi amintesc unde ), cum ca respectivul blogger nu putea sa faca absolut nimic, fara sa se gandeasca la acel lucru ca pe ceva numai bun de postat.
Ei bine, uneori mi se intampla si mie. Dar nu am ce sa fac, asa ca vorbesc cu Greta, bombanim pe tema aia pana ne vine rau si ne mai linistim. Nu ma tenteaza sa imi fac din nou un jurnal, a cam trecut vremea aia, plus ca scriu suficient la cursuri ca sa ma mai complic cu activitati secundare de genul asta.

N-o sa abandonez blogul asta, pentru ca e al meu, si pentru ca singura care ii simte cu adevarat lipsa, sunt doar eu. Asa ca daca n-o sa mai scriu cu secolele, probabil ca n-am murit, doar ca nu mai am timp, nu mai am cum..iar cand gasesc totusi timp...nu am chef...

Later, i guess!

No comments: