Sunday, October 14, 2007

Smile ?

In noaptea asta, am "rasfoit" folderele cu poze de ale mele pentru ca el avea nevoie de unele dintre ele. Evident, din perioade diferite ale vietii mele. ( de cand eram mai mica, mai blonda, de cand am mai crescut, de acum).
Initial, a fost ceva placut, pentru ca ma surprindeam in ipostaze de care imi este drag sa imi amintesc...numai, ca dupa ce toate pozele s-au incarcat pe mess, el mi-a spus ceva ce m-a dat peste cap de-a binelea. Pentru ca stiu ca are dreptate...

El: tzi`ai schimbat mult zambetul
dooda: ce?
El: nimic
dooda: :|
dooda: zi
El: nimic
El: doar ca tzi`ai schimbat zambetul
El: mult
dooda: eu nu imi dau seama
dooda: :)
dooda: cum asa?
El: cand erai blonda
El: zambeai mereu
El: adica
El: in poze
El: acum in nicio poza nu mai zambeshti asha
El: zambeshti fals

Vremuri blonde, fericire...
Stiu ca m-am maturizat, dar nu vreau sa recunosc.

No comments: