Saturday, November 24, 2007

Vin sarbatorili! Din nou. :D

Si aproape ca a mai trecut un an. Si se apropie Craciunul, cu pasi repezi. Anul asta nu vreau sa mai fiu deprimata in timpul sarbatorii mele preferate ( dupa ziua mea ).
Saptamana asta am stat vreo 3 ore prin Cora, am luat toate standurile la rand, dar m-am holbat cu precadere la cele cu decoratiuni de Craciun, cu bradulete and so on. Foarte marfa senzatia! Chiar daca era dupa o zi si o noapte obositoare, chestia asta mi-a prins foarte bine si am ramas cu ranjetul pe buze toata seara.
Totodata, mi-am pierdut vremea imbratisand toate animalutele de plus de pe acolo. A fost ca o minivacanta. Eu si grasa mea, in tara minunilor. Ma uitam ca o tanti de pe alte vremuri si ma gandeam ce bine ar fi fost sa am si eu jucariile alea " pe vremea mea". Toate chestiile posibile si imposibile aparute. Am fost in special atrasa de un set de tobe si basi. Am zanganit acolo pana am simtit ca devin patetica. Dar cum nu am simtul asta prea dezvoltat...

Anyway, ideea era ca incep sa simt vacanta care se apropie, si sarbatoarea asta mare pe care o vreau si cu siguranta va fi in familie! O sa ma simt de doua ori mai mult acasa. Cred ca o sa imi iau sacul de dormit si o sa dorm cu Happy sub brad. Tanjesc dupa copilul din mine...si dupa fericirea de atunci.

Nostalgie, nostalgie, dar mosu` is still alive si cu forte noi anul asta! Plus ca am de gand sa impodobesc 2 brazi: la Bucuresti si acasa. Yay! :D

No comments: