Saturday, November 03, 2007

Zzzleepless.

Sufar de insomnie violenta. Si chiar nu pot sa ma tratez, pe bune! Acasa cel putin, nu inchid ochii pana dimineata, si atunci de abia ma las convinsa de nea` Ene ca se merita sa ma lafai in plapuma, cu capul adancit in perne... ( spun asta, poate poate, mi s-o face somn..)
In timpul saptamanii, Greta se ocupa de adormitul meu. Nu imi canta, nu descanta, nici nu ma leagana pe picioare [ God, i miss that ]. Isi intoarce posteriorul spre mine, nu-mi mai da atentie si adoarme instantaneu. Oare se spune despre cineva ca doarme cu pofta? Nu stiu, dar inaugurez eu chestia asta: ea doarme cu pofta. Are fata aia de suricata adorabila, atat de linistita, si somnul atat de profund, incat mi-e efectiv mila sa mai tin televizorul aprins, sau sa mai rasfoiesc vreo carte, de teama sa nu se trezeasca..
Asa ca intrerup orice alta activitate si incerc sa dorm. Si incerc, incerc... faza cu numaratul oilor e fumata de cand aveam 5 ani. La mine nu s-a potrivit niciodata, ba dimpotriva, era un real izvor de inspiratie. Scena tipica in care oile sar gardul, era pentru mine desfasurata intr-o panorama frumoasa, fiecare oaie trebuia sa aiba culoare diferita, si neaparat cate un mielut dupa ea :| Si uite asa, se ducea naibii bunatate de somn, in schimb viziunea mea asupra paradisului becalian, era demna de invidiat.
Revenind, ca deja gandurile mele au inceput sa zburde mai ceva ca oile, camera mea din Bucuresti are peretii tapati cu chestii fosforescente. Si nu cu chestii utile, cum ar fi planetele, ordonate numeric. Ci stelute, flori, si smileuri. Evident de culori calde si diferite, si amplasate strategic pe pereti. In fiecare seara le fac analiza, pentru a-mi da seama daca luminozitatea lor creste sau scade, de la o zi la alta...
Si nici macar sclipuricii aia nu ma ajuta sa adorm. Asa ca apelez din nou la constientul meu de <<>> : " Dormi Duda, maine ai multe cursuri. Trebuie iar sa suporti aglomeratia de la metrou, frigul de afara, si pe profa NF de la cursul de lingvistica germana ". Worthless. Asta imi face si mai rau. Imi dau seama de ce ma asteapta, si incep sa ma framant.

Dupa nopti din astea de nesomn, dimineata de abia ma ridic din pat. Si de regula, sunt ciufuta. In camera e prea cald ca sa am cea mai mica intentie sa ma dau jos din pat si sa infrunt frigul de afara, apa de la robinet prea rece, parul prea ciufulit, Greta prea binedispusa ca sa faca parte din lumea mea. Ne injuram birjareste una pe alta pana la lift, apoi ne pufneste rasul. And a new day has starded.
Nici nu vreau sa ma gandesc in ce forma de milioane o sa fiu maine. Macar o sa dorm pana nu mai pot. Macar o sa dorm. Macar sa dorm :| Sa dorm... :D

Haide pa! Nani time! Noapte buna!

No comments: