Thursday, May 01, 2008

1 mai muncitoresc.

Nu e niciun dubiu. Il iubesc.
Andrei savurand o bere ( inainte de a cadea in noroi )
Ozi, zambaret ca intotdeauna. ( gasise un ou de prepelita )
Cu Bordi, after lunch.
Fiind un real sprijin in pregatirea gratarului. :D
Cu Bogdan, pregatind salata.
Cu Den`den in stanga ( care nu e sora mea [ din pacate ] dupa cum multa lume crede ) si Sirry in spate;

O parte din prietenii mei, implicit din viata mea.

A trecut si mult asteptata/indragita/iubita zi de 1 mai ! Pe nesimtite, dar frumos. Am fost cu gasca la Sarata Monteoru.
Spre deosebire de ceilalti ani, m-am implicat mai mult in activitatile gospodaresti. Adica am facut o maaaare salata si am contribuit la pregatirea gratarului! Tanaaam! :D Si a iesit chiar bun. Chiar daca acum am fata semi parjolita de la foc si fum si simt inca in ochi praful de carbuni, voia buna imi circula prin vene asa ca ma voi culca zambind.
Noapte buna, copii !!

1 comment:

Anonymous said...

Pac pac :D