Tuesday, May 27, 2008

Still here.

Si iata ca am revenit pe meleagurile mele, printre randurile bietului meu blog parasit. Saptamana asta am acumulat stres si oboseala cat pentru un an intreg ( am avut sesiune si nunta pe cap ), dar totul s-a incheiat tumultuos sambata seara, cand sora mea a abandonat lupta si m-a lasat singura don`soara Anghel din familie. Ea a devenit doamna, deh :) Poze, in postul urmator.

In rest, caldura imi place si ma enerveaza in egala masura. Noaptea stau ca matza pe geam cu Greta si visam. Ne apuca nostalgiile de babute pierdute in lumea asta rea, dupa care o dam in gadilat si ras cu lacrimi. Asa s-a scurs de altfel primul an de facultate .
Acum sunt cam obosita si astept in vizita niste mici discipoli ca sa ii introduc in tainele graseiate ale limbii franceze. God bless America! :P

No comments: