Wednesday, June 24, 2009

Reclama

Dupa cum ziceam, in ultimele saptamani am fost foarte ocupata. Cel mai mult timp l-am petrecut la librarie cu sefii si colegii, unde am pus totul la punct. Am pus cu totii osu` la munca si ne-am descurcat sa facem totul ca la carte. Adicatelea am asamblat scaune, dulapuri ( traiasca foile de instructiune de la Ikea, m-am simtit ca si cum as fi construit o jucarie Kinder ).

Rezultatele se vor vedea de maine, cand vom avea deschiderea oficiala. Vom incepe in forta cu un vernisaj, o expozitie de arta de-a pictorului Gabriel Stan. Pentru ca maine seara intrarea va fi doar pe baza de invitatii, va astept de poimaine sa veniti care cum vreti. Este deschis 9-23.

De ce sa veniti? Pentru ca e o zona centrala ( str. C.A Rosetti nr 38 ). Repet: strada Rosetti, nu piata. Pentru ca avem predominant literatura frantuzeasca , dar si carti celebre in romana, de toate genurile si pentru toate varstele. Si pentru ca puteti servi ceaiuri din India,China, Kenya, Franta si Anglia, dulceturi si turte dulci din Franta.

Mie imi place foarte mult, e un loc intim si cochet, si demult asteptam asa ceva. Faptul ca lucrez acolo e un privilegiu pentru mine. Ah, si maine invatam sa facem si cocktailuri reci de sezon. :D

In incheiere: libraria se numeste C`arthé.
Je vous attend. * giggles *

1 comment:

Unknown said...

am zis ca o sa fiu client fidel...
o sa ma tin de cuvant,
si sper sa ajung cat mai curand pe acolo :)