Tuesday, January 19, 2010

Pe scurt.

Stresul mă transformă în ceva ce nu îmi place. Într-o tanti rea şi morocănoasă. Bine că ma comport precum căţelul din banc, adică sunt rea, dar ţin în mine. Sau cel mult îmi vărs năduful pe câte vreun nefericit, care nu are cum să se supere pe mine.
Bun, azi declar război zăpezii. Deşi de obicei sunt înnebunită după ea, sincer nu îi mai văd utilitatea după sărbători. Ajungi mai greu la şcoală, la serviciu, sau pe unde ai treabă ( dacă mai eşti şi grăbit, ai pus-o ), aluneci la fiecare pas ( până acum mă pot mândri cu o echilibristică de invidiat, la cât de predispusă am fost ieri şi azi să dau cu dinţii de asfalt ). Mai adaug fleşcăiala şi băltoacele de pe jos, şi câte un necunoscut cu probleme psihice care are chef de trânte sau care îţi flutură galant câte un bulgăre pe la ureche, şi meniul e complet.
Mâine mă baricadez în casă, pentru că e prima mea zi fără examene, dupa mult timp şi o să învăţ, dar nu mă voi văita pentru că nu voi mai fi nevoită timp de 24 de ore să ma supun capriciilor naturii. :D
P.S: M-am dat pe diacritice, pentru că trebuie să le folosesc din ce în ce mai des, şi trebuie să mă împrietenesc cu ele.

5 comments:

Ștefan Istrate said...

Vezi sa scrii cu diacriticele corecte. Ș de exemplu trebuie sa fie cel cu virgula, nu cu sedila. Vezi mai multe aici: http://www.secarica.ro/html/s-uri_si_t-uri.html

dooda said...

wow, nu stiam ca exista si problema asta... o sa citesc cu atentie articolul cand o sa am timp. multam :)

DeeDee said...

nu mai stii ca ne-a zis si noua despre "sh"-uri si virgulytzele l0r? :D

dooda said...

umm.. cine, did? :))

DeeDee said...

nu mai stiu cine. vreo profa, in orice caz:D