Monday, January 11, 2010

Nerdistice.

Vantul care ma aduce pe aici, e ca sesiunea imi bate din nou in geam, maine incep in forta cu 3 examene, si aveam nevoie de un respiro. Cum de Facebook m-am plictisit, mi-am adus aminte de blogu`meu, pe care l-am cam ignorat de anu`trecut. :)
Daca as putea sa dau timpul inapoi, la cumpana dintre ani mi-as fi pus o alta dorinta. Ceva de genul : " Doamne, da-mi puterea sa copiez ! " . Poate ca suna egoist, dar pe bune, m-am saturat sa fiu corecta, cand as putea sa trisez pe alocuri. Pe langa materiile serioase, am si mici rahatisuri care nu ar trebui retinute. Dar eu nu pot sa copiez, and I have to memorise all that bunch of crap.
Au fost situatii in care profii evident erau ingaduitori si am avut curaj sa ma avant si eu in aventura asta. ( Sa ma avant in aventura..mmmm..whatever). In rest, numai gandul ma face sa tremur si sa ma pierd cu firea. Pentru ca sunt o paranoiaca, d-aia. Si mi se trage din clasa cincea, de cand m-a prins profa de geografie, copiind degajat, cu caietul pe banca. Doiul din catalog mi-a pus pecete si m-a inghetat pe viata. :))
Tin sa ii felicit pe aceasta cale pe cei indeajuns de curajosi si talentati, aceia care copiaza fara stres si artistic ( pentru ca da, fituicile sunt o arta ) : bravo bah, va admir din tot sufletul meu de copil semi-tocilar. Acestea fiind spuse,urez BAFTA fratilor mei de suferinta, studentii!

3 comments:

tya said...

I can feel your pain,Doodette...Doamne ajuta!Bafta multa!p.s.Unde-s multe vaches,puterea creste;)

Anonymous said...

Eu imi fac fituici la fiecare examen....chiar si la alea pentru care invat. Niciodata nu se stie...daca se poate copia si eu n-am avut de unde...ma zgariu pe ochi :))

Sunt multe examene la care stiam totul clar si tot am copiat...simteam nevoia de a trisa =))
La noi daca esti bun si corect esti luat de prost. Mi-am dat seama cand am vazut "elita"-omuletii cu burse cum copiau cu castile. Eeee papucii lor! :))

Multa bafta!

dooda said...

Bravo tie, asa trebuie. Eu ma plang cam degeaba, ca la mine rare sunt materiile la care sa am de unde copia, majoritatea sunt chestii practice, bla bla-uri.
Multa bafta si tie !