Sunday, February 28, 2010

Smells like springtime.


Viitorul apropiat mă bucură şi mă sperie în egală măsură. Sunt îngrozită că examenul de licenţă bate-n geam, dar mă gândesc că ce va urma nu poate fi decât frumos.
Săptămâna asta am cam lălăit-o ... am avut program lejer la facultate, am profitat de soarele de afară, de prieteni, am văzut multe filme la cinema ( neapărat să vedeţi Shutter Island, e genial ), am fost la evenimente culturale, am râs , am stat cu ai mei, am adulmecat ghiocei si zambile... vine primăvaraaaa ! :D În curând se anunţă: un party de ziua Cintiuţei, o seară la teatru cu Deedee şi Ana, muuult de lucru pentru şcoală, ziua mea şi a mamei...
Astăzi am luat mărţişoare pentru văcuţe şi pentru prima dată m-am simţit ok să fiu singură într-o mare de oameni...am făcut cumpărături şi ceva bun de papa. Ghiciţi cine se transformă încet încet într-o gospodină :P Noroc ca am de la cine învăţa.
Mâine trebuie să fac ceva al dracului de greu, să îmi iau rămas bun de la nişte oameni dragi, dar cum viaţa nu poate fi mereu în tonuri calde..mai trăim şi clipe neplăcute. Inima încă doare uneori, dar asta e dovada că nu a murit, e la locul ei.
Acum o sa mă întorc la treburile mele, nu înainte de vă ura o primăvară frumoasă şi suflete pline ! Io una, de abia aştept să primesc mărţisoare şi să văd veselie pe străzi. :D


Image source: http://www.hastings-crystal.co.uk/

13 comments:

tracku` said...

Daca vrei sa primesti maine flori de la un baiat frumos :P sa fi la 10:30 - 11:00 in fata la TNB cu zambetul pe fata . O primavara frumoasa

DeeDee said...

O sa fie bine. Trebuie sa treci si peste asta. Anul tigrului a venit plin de incercari pentru toata lumea, pe toate planurile.
Vorba aia: what doesn't kill you, makes you stronger.
Asteptam cu drag evenimentele frumoase :x

dooda said...

Deedee, love ya :)
tracku, multumesc, dar nu am cum sa ajung de la ora aia. in schimb ai putea sa publici asta pe blogul tau, ca sa stie toate donshoarele ce surpriza le pregateste Irefutabilu.

Anonymous said...

gaaaaay..si traku e si mai gaaay...aaah..

dooda said...

ce anume e gay? ca vine primavara?

Anonymous said...

nu iubita...tu esti super :*

tracku` said...

Anonymous - ia unde inteligenta absoluta unde era ! adevarul ca te simti cel mai tare cand afirmi ceva dar esti un nimeni :) .

Anonymous said...

vezi ca e libera :P:P

Anonymous said...

hai mah ce dracu..te ataci?! ..erai mai intelept dc. nu raspundeai.

dooda said...

Anonimule, vezi ca iti permiti cam multe. Daca ai chef de cearta , ai gresit locul.

Anonymous said...

tac..sorry :D:D:D..nu ne certam..discutam ca niste oameni maturi ce suntem :D:D...[si recunoaste ca ti`ar placea asha putin..gen rebound :D:D]...

Anonymous said...

Happy primavara si tie :*
Mersi si de recomandare de film ca daca intreb colegi/prieteni/neamuri zici ca-s tampi...numa' Matrixuri si Segali au in cap :))

Ai un stil de a scrie de ba ia cititoru' cu transpiratii ba' cu tremurici si friguri :P Licenta:prog lejer:ghiocei:primavara:adio:gospodina:papa bun: ayayayyy ;)))

dooda said...

Anonim, multumesc de sugestie, dar cred ca sunt in stare sa aleg si singura. O noutate pentru tine: relatiile, aventurile, masculii in general nu sunt acum prioritatea mea. Asa ca te rog inceteaza cu commenturile de genul, pentru ca nu imi place sa dau reject. Kthx.
danz3l, pe amestecul asta barbar si pe trecerea de la una la alta se bazeaza creierasul meu lately.