Friday, March 05, 2010

Baba mea..pe scurt.

În fiecare an respect bine cunoscuta tradiţie a babelor. Anul ăsta mi-am ales pe 4 martie, visând la o zi frumoasă şi cu soare. Ei bine, nu doar că m-am înşelat, dar vremea urâtă mi-a dat o stare aiurea şi m-am pomenit şi cu nişte ameţeli, astenie, d-astea.
Am fost cu fetele să păpăm la Kfc în speranţa că un burt plin ne va mai binedispune, dar nu a fost aşa. Suflul ne-a mai revenit când am păşit în Rai ( Sephora ). Drept urmare, eu mi-am făcut un bot roşu de maimuţă cu un tester, iar Cinti şi-a cumpărat fondul de ten mult visat.
Pe seară am fost la filmul franţuzesc de la lectoratul facultăţii, pentru că se anunţa proiecţia unei pelicule cu nume înduioşător : Chansons d`amour. Lăsând la o parte că a fost musical ( oare la ce mă aşteptam ), acţiunea filmului ne-a lăsat cu gura căscată. Happy endingul a constat în acuplarea unui tânăr cuplu de gay. Fun.
Am ieşit de la film veselă, dupa nişte miştouri bine plasate lui Alex, cel care a venit cu ideea să mergem la aşa film, pe aşa vreme. Dar s-a meritat, zic, măcar pentru porţia zdravănă de râs care a spălat toate păcatele unei zile sumbre. Şi pentru compotul de piersici cumpărat de Cinti la întoarcere.
Mi-am încheiat baba cu o porţie sănătoasă de traduceri pentru seminarul de mâine mult prea dimineaţă. Totuşi, dacă stau să mă gândesc, nu a fost o zi deloc rea. Laughin` my ass off? I can get used to that :)

4 comments:

cutie said...

si a mea tot ieri a fost, dar mie mi s`o parut senina si calda si frumoaaaasaaa...pana mai spre seara cand a inceput sa ploua :D

roxi said...

dudi, tu ai ceva cu filmele astea...for real! =))) in final a fost o zi misto asa ca, ce conteaza..jan boxeaza! :D
pup!

Anonymous said...

foarte tare fata...eu una nu cred in babe :))))

dooda said...

roxi, cu tine am dat startul.. brokeback mountain... damn :)) :*:*
pup o cutiutza..