Saturday, April 10, 2010

Feedback.



Prima oară am auzit de " feedback " prin clasa a zecea și mi s-a părut un cuvânt cool și revelator. Participam la un curs-training pentru puștani, ținut de Răzvan Crișan ( pe care l-am revăzut de curând la un festival de short movies și mi se pare la fel de tare ) și căscam urechile și ochii la tot ce ținea de arta negocierii. A fost o experiență fun și recomand tuturor liceenilor care au posibilitatea: participați la cât mai multe evenimente de genul, vă deschide apetitul pentru nou, învățați chestii mișto iar diploma de la final se poate adăuga cu succes la CV. Iar dacă asta nu va convinge, se merită măcar de dragul oamenilor și al relațiilor pe care ți le faci.
Revenind la feedback...toți avem nevoie de el. Acasă, la școală, la serviciu, în relațiile cu lumea, în relația ta cu tine... E bine când simți că munca, faptele tale nu sunt în zadar si că lumea reacționează. Pentru că toți avem nevoie de confirmări, fie ele mutuale sau concrete: " da, ai făcut ce trebuia! felicitări! " " mi-a plăcut asta, ar trebui să continui " " da bă, ai dreptate! " " ai talent, fă ceva cu el "și eu te iubesc " *wink* etc..
Greu de crezut, dar o chestie de genul îți poate da putere, te ajută să capeți încredere și să mergi mai departe cu ușurință. Nu costă nimic, dar valorează enorm. Cu ocazia asta, pentru vacile mele:
- Deedee: capu` sus, ascultă-ți inima și continuă să zâmbești. :)
- Cint: distanța întărește iubirile adevărate. o să fie bine!
- Gret: rămâi așa, mereu blândă și bună!
- Den: întoarce-te la noi, we miss u.
Iar eu vreau să vă mulțumesc vouă, celor care mi-ați dat mesaje pe facebook și pe blog. Nu știam că vă place atât " blogu`meu ", plecăciuni. Să ne recitim bucuroși! :*

6 comments:

HaHaHa said...

final destination :Alcatraz =))))

Unknown said...

cât de drăguţ... ştiu exact despre ce ne povesteşti, iar întâlnirea cu Răzvan nu a trezit şi un dor pierdut prin clasa a zecea? (la mine aşa a fost, doar că sentimentul a fost alinat de îndemne şi priviri spre ziua de mâine şi de un prezent un pic mai complicat)

dooda said...

ba da, așa a fost..
eh, e normal să simți așa, we`re gettin old, ne luăm viețile în piept.. :)

Danz said...

Po' sa stii! Feedbackul te intareste. Din pacate foarte multa lume uita/nu stie/nu vrea din invidie/ sa aprecieze un lucru bun, corect facut sau chiar si o intentie.

Suntem ancorati in rautate din puctul asta de vedere si avem impresia ca ni se cuvine totul...iar pentru serviciul ce tocmai ni s-a prestat uitam chiar si de "multumesc" ce sa mai spui de "apreciez amabilitatea" sau "keep up the good work".

In fine... :D Am vorbit tot pe langa dar daca nu eu... :))

dooda said...

nu ai vb pe langa , Danz * hug *

DeeDee said...

Girl poweeeer! :*:*:*:*