Wednesday, July 12, 2006

BACK!!

De cateva zile am fost racita si nu am avut chef de absolut nimic! Am trecut prin starile caracteristice: oboseala, febra, tristete, etc. Acum ca ma simt mai bine, ar fi cazul sa mai povestesc ce am mai facut..asa..de plictiseala.
Well..am fost la munte, intr-un satuc uitat de lume, pentru pomana unei rude. ( nu asta conteaza). Ideea m-a incantat pentru ca pe acolo am copilarit, si era un prilej sa imi revad rudele si prietenii. Inconveninetul dar si partea amuzanta totodata, este ca acolo e salbaticie curata! Lasand la o parte peisajul de vis care te arunca intr-o melancolie imediata, pe alocuri sunt animale salbatice nu prea prietenoase si care nu se feresc sa te atace. Bine ca asta se intampla numai noaptea ( si aici ma refer la ursi, porci mistreti, serpi).
Inca de la inceput, drumul nu a fost lipsit de peripetii. Ajungand la poalele muntelui pe care trebuia sa il urcam cam o ora, pana sa ajungem la destinatie, m-am gandit sa profit de faptul ca inca mai am semnal si sa dau un msj! Se pare ca nu am fost prea inspirata, pentru ca in momentul urmator, un cocos mi-a sarit in cap :| . Trecand peste, am inceput sa urcam pe munte, (chiar daca afara ploua cu galeata , tuna, and so on). Aproape de casa, am vazut cel mai frumos lucru din viata mea de pana acum...doua curcubee/uri O_o` , ceea ce m-a facut sa uit de tot chinul drumului de pana atunci. Asta pana cand a trebuit sa trec peste un rau si am cazut si m-am umplut de noroi! Trecand si peste nervii, rasul si injuraturile de rigoare..am ajuns in final! Revedere cu lumea, pupaturi, pe alocuri lacrimi si exclamatii: "mama ce mare te-ai facut! nu te-am mai vazut de cand erai atatica (aratand un semn care indica o dimensiune exagerat de mica, si care ma streseaza) " bla bla..Noaptea nu am dormit deloc, din cauza ca am fost 3 in pat ( don`t think kinky, erau mama si sor-mea) , si evident ca aia mica si mai proasta a trebuit sa doarma la mijloc si sa suporte consecintele O_o` .
A doua zi pomana, nimic deosebit in asta, putin mai multa emotie, poate. Cand s-a terminat pomana, cineva a venit cu ideea geniala sa facem o drumetie pe munte. Presupunand ca o sa fie fun, ne-am dus vreo 4 insi (adica eu, sor-mea, frate-miu si o fetita care cunostea traseul pe acolo). Dupa aproximativ 2 minute de urcat pe munte, am cazut intr-o groapa :| Am scapat doar cu mana putin zgariata, si am plecat mai departe razand. Am facut popas intr-o poiana , unde fluturii erau la ei acasa..cativa mai cu tupeu, s-au asezat pe noi. Unul cafeniu ( ca sa nu zic maro O_o`) nu-mi dadea pace si s-a tinut dupa mine mult timp, la inceput a fost funny, apoi devenise chiar stresant, se aseza pe nas , pe ochi..in fine, am scapat si de el :D Cum de fel sunt pofticioasa si imi place sa ma catar prin copaci, cea mai mare bucurie a mea a fost sa vad un cires salbatic in departare..am ajuns acolo, m-an urcat in el, si dupa ce am cazut, mi s-a dus toata pofta de mancat cirese :| (note for next trips: no more adidasi cu talpa alunecoasa). In timp ce coboram spre sat, in incercarea mea disperata de a evita o noua cazatura, mi-am gasit punct de sprijin in slitul lui frate-miu, care..vadit indurerat, a cazut peste mine! So like, am ajuns din nou in sat obositi, murdari, loviti, dar macar cu zambetul pe buze :D
Intr-un moment nefast, m-am lasat convinsa de varul meu sa coboram spre seara, in gasca, intr-un sat vecin, prin munti, paduri. Totul a fost relativ ok, pana in momentul in care ne-am intors, adica la 3 dimineata..afara era intuneric bezna, padurea aia de-a dreptul infricosatoare. La un moment dat mi-am gasit adevarata vocatie, accea de atleta sau de alergatoare de cursa lunga ( chiar daca suna ciudat), si anume atunci cand am auzit un grohait infundat de porc mistret, si cand, am deosebit in intunericul ala doua siluete ale acestor animale care sapau niste gropi. Stiu ca se zice ca nu e bine sa fugi, dar eu nu doar am fugit, ci am fugit de m-a luat mama naibii! :D Important e ca am scapat cu bine..chiar daca am ramas cu lejere traume.
So like, i`m back and alive!

2 comments:

Anonymous said...

Ala care grohait nu porc mistretz era, fuse eu cu nihasa ...beut bere ...ragait ...

This comment has been removed by a blog administrator.