Saturday, September 09, 2006

Am doar 18 ani...

Bine, eu am 18 si jumatate, dar nu asta conteaza! M-am intors acum de la majoratul unei vechi prietene, si am devenit nostalgica...si nu din cauza bauturii (pentru ca nu am baut decat un pahar de sampanie si unul cu ceva dulce de ciocolata :D ), ci pentru ca am realizat cat de repede trece timpul! Mi-am revazut fosti colegi cu care nu mai vorbisem si pe care nu ii mai vazusem demult, am dansat toata seara, am cantat, am tipat, m-am simtit bine "printre ai mei " si am avut un sentiment total de libertate, ceea ce rar mi se intampla sa simt.
A fost si un moment in care mi-am amintit diverese chestii si care m-a facut sa plang putin, dar a trecut ..pentru ca eu sunt optimista si stiu ca tot raul e spre bine! :D So good to be young!
P.S: sper ca maine sa mai am voce! :P La multi ani, Rodica! }{

No comments: