Monday, September 18, 2006

Pe locuri...fiti gata...start clasa 12`a!!

E destul de tarziu si cum maine am ore de dimineata ar trebui sa ma culc mai devreme, dar pur si simplu nu pot..si prefer sa pierd vremea pe net, decat sa incerc sa disting tavanul prin intuneric. Ma uitam mai devreme in lista mea de mess, si toti colegii mei atat de clasa cat si de promotie(printre care si eu), au statusuri tragice: omg, suntem a 12`a! o sa murim!
Nu stiu ce asteptari o sa am anul asta de la scoala, de la profesori..insa stiu ca am foarte multe de la mine! Asa ca o sa incerc sa fiu ambitioasa si sa fac tot ce imi propun! Si cum de obicei demarez anumite proiecte cu optimism, sa zicem ca sper sa imi si iasa!
Am incercat sa imi petrec ultima zi de vacanta, intr-o maniera placuta: m-am trezit pe la 8, am pierdut vremea in fata tv`ului, apoi m-am plimbat ore intregi cu cea mai buna prietena , am facut cumparaturi si ne-am binedispus...putin mai tarziu mi-am dat seama ca un film siropos intr-o zi de duminica nu face bine starii de spirit (pe mine cel putin ma deprima in ultimul hal). Asa ca pana catre finalul serii, am stat si m-am gandit la toate lucururile posibile si imposibile, mi-am amintit lucruri frumoase si mai putin frumoase, am meditat (yes, i can do it), si in final am ajuns la concluzia ca cea mai buna "prietena" a mea in situatiii de genul asta e ciocolata.
Muzica ritmata, volum maxim si cioco sunt ideale intr-o perioada zbuciumata, si mai ales intr-o zi de duminica. Noi, fetele, stim! ;) Si acum la nani, maine va fi o zi luungaaa..

No comments: