Sunday, September 24, 2006

Singing in the rain :D

Dupa o saptamana destul de agitata la scoala, pot sa zic ca am avut un week-end placut! Am stat linistita acasa, cu familia. Avand in vedere ca a fost ziua lui tata, am fost toti acasa..e placut sa fii din nou cea mai mica si mai rasfatata dintre toti..sa se treaca peste faptul ca ai crescut si ca ai problemele tale. Intre ai tai, vei ramane acelasi mereu, pentru totdeauna! In cazul meu, mezina :)
Azi am iesit cu cateva prietene sa ne plimbam! Si ne-am plimbat...ajungand in locuri destul de departe de casa, netinand cont de norii care deveneau din ce in mai amenintatori! Asa ca la un moment dat, a inceput sa ploua, o ploaie torentiala si rece...pe moment am panicat (eram destul de departe de casa, dupa cum am spus), pe urma ne-am dat seama ca situatia e chiar frumoasa! Am inceput sa alergam prin ploaie si sa radem, era o nebunie pe care ne-o permiteam. Ce mai contau privirile ciudate ale oamenilor din jurul nostru? Cateodata e nevoie si de asa ceva...
Romantic, nu? :D Bineinteles ca ai mei n-au fost de aceeasi parere, asa ca acum trebuie sa am grija sa nu racesc! In caz contrar, i`m dead! Dar pana la urma cui ii pasa? Singiiing in the raaaain...

No comments: