Thursday, January 11, 2007

Crazy dog


In sfarsit am reusit si eu sa dorm ca lumea dupa amiaza. Dupa cum ziceam si mai demult, intotdeauna am avut o problema legata de asta. Nu mi-a placut de mica, iar acum cand am crescut, oricat m-as fi straduit nu reuseam. Azi am dormit dupa ce m-am intors de la scoala, vreo 4 ore. :D
Mai bine nu mai dormeam. Cred ca am avut cel mai cumplit cosmar al meu din ultimii ani. Camera mea arata ca dupa razboi (in general are aspect de revolta, rascoala, fiind mai dezordonata de fel), dar de data asta erau perne pe jos, maimutoii de plus aruncati peste tot. Ceva nu se lega, adica...oi fi fost eu naravasa in somn in urma cosmarului, dar chiar atat de nebuna incat sa arunc cu maimutoii de plus in toate directiile, nu s-a intamplat niciodata, mai ales ca dorm linistit.
Am aflat apoi de la mama, care era foarte amuzata cand m-am trezit. Mi-a zis ca eu am dat perna jos in timp ce dormeam, iar una bucata javra jucausa, a crezut ca am chef de joaca si ca o provoc si a inceput sa culeaga maimutoii de pe rafturi si sa arunce cu ei in stanga si in dreapta. Cum sa n-o ador..:)
Data viitoare nu mai dorm cu Happy..mi-e teama de ce e posibil sa-i mai treaca prin cap`shorul ala mic si dement.

No comments: