Friday, January 26, 2007

Oboseala

Vineri. Sfarsit de saptamana. Inceput orele in forta, cu 2 ore de franceza. Dupa cantitatea uriasa de teme pe care am avut-o de facut pentru astazi si din cauza carora am stat treaza pana tarziu, privesc in clasa. Sunt singura nebuna care s-a chinuit cu nenorocitele alea de teste?
Zambesc. Imi dau seama ca si restul s-au straduit sa faca ceva si ma bucura asta. Suntem o clasa buna. Diriga e din ce in ce mai stresata de faptul ca suntem adormiti, de fapt doi dintre baieti dormeau de-a binelea, iar noi fetele, lacrimam de somn pe sub gene. Atmosfera naspa.
Dupa ora de literatura ne revin fortele si plecam la sport. La sport, am jucat baschet si m-am stresat cand mi-am dat seama ca aproape ca nu mai stiu sa joc. In generala eram tot timpul pe terenul de baschet si jucam parte in parte cu baietii. Un anume cineva ma priveste: Doamne, Dooda..ai ajuns sa arunci ca o fata! M-am simtit ofensata, pentru ca respectivul stia ca atunci cand eram mici il faceam la baschet. Mi-a reamintit miscarile elementare, pe urma ne-am incins intr-un joc frumos, fapt de care profu` de sport a ramas impresionat si pentru care am primit 10.
Mai e putin si se termina semestrul. De abia astept vacanta intersemestriala, am nevoie de somn si liniste. Sunt obosita si o sa dorm. Later!

No comments: