Wednesday, January 24, 2007

Leapsa

Se pare ca e o joaca intre bloggeri faza cu leapsa asta, si pentru ca imi place sa ma joc, ma supun :) I`ve been tagged by LittleBro. Acum trebuie sa scriu 3 vicii de ale mele, in ordinea importantei. Pai...
1). Internetul - recunosc, sunt un pui de maniaca in ce priveste, e cam primul lucru pe care il fac cand am putin timp liber: mess, siteuri, download, etc. Urasc momentele cand mai pica, simt ca nu am ce face.
2). Iesitul in oras - imi place foarte mult sa ies in oras, sa petrec timp cu prietenul/prietenele/prietenii, sunt foarte legata de anumite persoane, obiceiuri ale mele pe care le respectam cu regularitate destul de des. Sunt genul activ, asa ca daca stau prea mult in casa tampesc.
3). Cartile - place mult sa citesc, si de ceva timp incoace am revenit la obiceiul asta pe care din cauza nebuniei netului il cam neglijasem. De regula imi place sa citesc pana la epuizare, pana adorm, e cel mai sigur somnifer si totodata cel mai placut.
Pentru ca nu am 3 insi carora vreau sa le dau mai departe, o sa ii dau doar lui putty`, asta pe langa un pup suplimentar :*

3 comments:

Anonymous said...

Deci mi`ai gresit linkul. Deci da.

dooda said...

ow..nu observasem! de parca nu m-ai sti cat is de aiurita. deci sorry.

puttycat said...

uof..urat din partea ta :P da' nah, de dragu` tau, o sa ma joc si leapsa..cand nu mi-o mai fi atat de somn :D