Tuesday, December 25, 2007

Craciun fericit!!!



Am avut o saptamana plina, dar frumoasa.
Aseara am incheiat-o spectaculos, in Suburbia, la lansarea noului album Mecena. A fost frumos de la inceput pana la sfarsit. ( inceputul fiind o masa rapida la Kfc, inainte de concert, iar incheierea un somn friguros intr-un pat de camin ). Dar concertul a meritat!

O saptamana frumoasa sper ca va anticipa un Craciun frumos. Care a si inceput, de altfel, data fiind ora. Si anul acesta Mosul a fost generos ( nu degeaba am crezut in el atatia ani ). Am sa petrec sarbatoarea, cum se cuvine, alaturi de familie si de iubitul meu. Poate intre timp o sa se stabileasca si ce urmeaza sa fac de Revelion, pentru ca nu am nici cea mai vaga idee.

Va urez tuturor un Craciun calduros, alaturi de cei dragi! Obisnuitele urale sa vi se implineasca, asa cum meritati! Va pupa Duda.

:*

No comments: