Monday, December 10, 2007

Hee hee ;))

E luni si am dat de net. Asta pentru ca am ajuns in vizita la o fosta colega de liceu si prietena, Alex. E frumos la ea nu doar pentru ca are net si mancare buna, ci si pentru ca are una bucata pui de catel mic, Puki. :D
Azi noapte am stat sa scriu un eseu pana tarziu. A fost foarte aiurea, in primul rand pentru ca trebuia redactat in limba romana, iar eu m-am obisnuit cu eseuri in franceza. Numai in franceza : Dar si pentru ca trebuia sa fie un fel de incursiune in propria persoana, si sa te prezinti pe tine in raporturile tale cu ceilalti.
Am inceput cu banalitatile tipice: sociabila, prietenoasa...desi dupa ce l-am terminat, modul in care era scris m-a enervat. Parea o reclama ieftina a unei fetite cuminte si pacifiste: I luv love, I luv pink, and I really luv people. Yay! Oare chiar asa sunt?
Pai..imi cam place sa iubesc, imi place si rozul, si mai ales sa fiu inconjurata de oamenii pe care iubesc sa ii iubesc..dar uneori e asa greu sa recunosti asta ...

Anyway, Alex e intrigata ca de abia acum a descoperit ca am blog, iar Greta rade de mine : " Dooda scrie un roman! ". Nu, dooda nu scrie un roman ( s-a lasat de sportul asta de prin primara, cand a avut cateva tentative esuate ), ci scrie un post pe blogul ei " atotsecretos ". :))

Hai sanatate, ma duc la o barfa cu fetele! Ne vorbim sambata! :D
P.S: :X Puki!!!! Biiiiiiig puuuuuppy love pentru burtosul pitic!!!

No comments: