Saturday, December 15, 2007

Hai sa facem muschi!

Astazi am fost la sala, dupa o pauza de ceeeeva timp :D Am tras chiulul intre timp, ca deh..e mult mai placut sa legeni din sosoni in timp ce molfai ciocolata in fata tv-ului, decat sa asuzi pe un aparat menit sa iti modeleze fiecare muschiulet...
Si prost am facut ca m-am dus. Am avut o energie matinala debordanta, de aceea m-am infipt ( nu stiu daca asta ar fi cel mai potrivit cuvant ) in toate aparatele si m-am epuizat. Dar de abia acum resimt efectele nebuniei mele. Ma doare fiecare muschiulet in curs de modelare.. de abia pot sa merg, pasesc ca o pisica pe nisip incins.. ( asta ca sa nu invoc ideea unei ratze cracanate ).

Am ramas socata de un tip. Tipul cocalarului gelat, mandru de muschii lui umflati de steroizi. Credeam ca intamplari de genul au loc numai in filme, parodii sau alte alea..dar nu fratilor, azi am avut stupoarea ( ca doar nu onoarea ) de a intalni pe Mister Penibil, in toata splendoarea lui.
Tocmai ridicam cu sarg niste greutati cu scopul de a-mi intari popoul, cand vad ca in fata oglinzii mari din fata mea, se posteaza El [ tunete, fulgere, uau! ] ... Nu tinea cont de nimeni din jurul lui, era doar el si oglinda...fascinat de propria imagine ( speram initial sa fie doar un pui de narcisist ), a inceput sa isi aranjeze parul, care era dupa cum am spus, gelat. Ce mai conta ca omu` se ducea la sala, si ca era tot riscul ca gelul sa faca un frumos amestec cu transpiratia..
Anyway, dupa pauza de pieptanare, omul s-a apucat sa ridice greutati imaginare...se incrunta in fata oglinzii, isi incorda muschii in aer, imaginandu-si ca salta greutati spectaculoase si gemea mai tare ca oricare alt mascul din sala... Si ca si cum scena nu ar fi fost de ajuns, dupa mini show-ul de 3 minute, el isi zambea galant in oglinda, mandru de imaginatia lui. Isi zambea, se intorcea pe toata partile, isi masura din priviri fundul, bratele... mai lipsea sa isi pupe muschii, ca dispaream dracului de tot din peisaj, ma duceam in lumea mare ( sa-mi cumpar o lamaie, ca sa-mi taie greata ;)) )

Apropo de disparut, o sa imi tarasc izmenele pana in pat si o sa ma culc.
Noapte buna !

No comments: