Sunday, February 10, 2008

D-ale mele.


A trecut si sesiunea, asa ca de vineri incoace o duc tot intr-o leneveala binemeritata. Am avut mai mult timp pentru mine decat as fi vrut, dat fiind faptul ca baiatul meu e plecat cateva zile.

Asa ca am dormit mult, m-am dat pe net, m-am plictisit la greu. Aseara m-am revazut cu o parte dintre colegii de liceu si cu dirigul. Am stat la suc, am povestit, ne-am plans de mila si ne-am amintit de vremurili frumoase. Reuniuni din astea tot am mai avut, dar parca cea de aseara a fost mai frumoasa decat celelalte. Am ras mult. :D

Azi am fost in vizita la un kid pe care nu-l mai vazusem demult, dar la care imi petreceam tot timpul mai demult, pana a implinit el 7 ani. Acum are 10 ani, a crescut asa mult, si era foarte rusinat cand m-a vazut. :) Ce mai trece timpul... Cu ocazia asta am stat si ne-am uitat vreo 2 ore la desene si am mancat cioco. Ar trebui sa fac asta mai des...

Si o poza din vacanta de Craciun, cu colegii de liceu! :X Va iubesc, mah! :*:*

No comments: