Tuesday, February 05, 2008

Duda studiaza.

Si nu orice, ci " Bazele foneticii si fonologiei germane ". Ultimul examen il am vineri, la materia asta, si de abia astept sa se termine sesiunea, ca sa pot dormi si eu din nou ca omul si sa ma distrez. In limitele bunului simt. :P

Nu pot invata decat noaptea. Era o melodie: " Noaptea este ziua mea ", o canta o formatie care a disparut atat de repede pe cat a aparut ( cred eu ). Cam asa si eu. Mi-s copilul noptii. Ziua nu-mi intra nimic in cap ( decat la cursuri ), noaptea in schimb sunt cea mai fericita. In tot ce fac. * blink *

M-am apucat in seara asta sa invat. Din nou. Intai am iesit afara, am baut o cafea si doua cola la jumate. Exces de cofeina, mai ales ca nu sunt obsinuita. M-am oprit cand am inceput sa tremur. ( asa se intampla cand nu-mi cunosc niciodata limitele ...). Apoi am ajuns acasa, si am inceput sa rasfoiesc cu interes cursurile. Interes care evident scadea dupa fiecare pagina citita, but that`s another typical story.

In timp ce citeam, am aruncat o privire prin camera. Damn! Stiam ca sunt dezordonata, dar parca acum am intrecut toate limitele. Pat nefacut, hainele aruncate in viteza peste tot cand am ajuns acasa, ursuleti de plus daramati, pagini imprastiate. Toate astea in timp ce eu tronam la biroul decorat cu ambalaje de dulciuri. Si foi. Nu stiu ce spune asta despre mine, dar a fost prima oara cand nu mi-a placut. Sunt prea dezordonata.

Acum am facut o pauza, pentru ca ma cam doare stomacul. Cu siguranta de la Cola si cafea. Somn nu imi e ( ar fi fost culmea ) si sper sa inving lupta cu studiul asiduu nocturn. Inca ceva: de ce scriu aici? Pai bineinteles ca din nou am intrat in starea de a face orice altceva atunci cand tre` sa pun burtul pe carte. :D But shh ... ramane intre noi ...

No comments: