Thursday, July 17, 2008

Absolveala. :P

Academia de politie :D


Acum 2 zile am fost impreuna cu o parte dintre prieteni, la festivitatea de absolvire a Academiei de Politie. Ozi, cel mai mare dintre noi, a devenit nene politai cu acte-n regula. Am fost alaturi de el pentru ca asa e normal, sa ne facem datoria, dar si pentru ca viitorul e nesigur si vom avea nevoie de el :))

Toate bune si frumoase, mai putin faptul ca a trebuit sa ne trezim la 6 jumate dimineata si ca am indurat o ploicica. Base was there, l-am vazut printre uluci ( ce urat e sa fii mic de inaltime ). M-au emotionat juramantul si defilarea lor si faptul ca a fost pentru prima oara cand l-am admirat pe Ozi in toata splendoarea lui ( adicatelea in uniforma si cu alura de om serios ).

Sa ne traiesti si sa nu fii ( prea ) rau!

1 comment:

Denisse said...

oho. :D sa traiesti, dnu` ofitzer ! Iti sta bine-n uniforma ;;)