Saturday, July 12, 2008

Kinda sick ..

De la o vreme ma simt tot mai slabita, si nu prea inteleg care e cauza. Am slabit si fizic vreo 5kg, desi nu depun absolut niciun efort, dimpotriva trandavesc la greu. In schimb nu mi-a mai fost foame de vreo luna, si nici somn.

E destul de ciudat sa nu mai ai simturile astea. Inainte trebuia sa fiu in permanenta atasata de ceva comestibil ( geanta plina de bobo, chips, fructe , care cum nimeream ), mancam cel putin 2 mese pe zi, iar seara mai ales trebuia sa ma delectez neaparat cu ceva in fata tv-ului.

Acum mananc din obligatie, pot sa ma infometez toata ziua, fara sa simt nevoia de a gusta ceva, iar noaptea dupa cum am spus, e din ce in ce mai greu sa adorm. Consecintele nu au intarziat sa apara: am devenit mai sensibila decat de obicei ( desi ma gandeam ca mai mult de atat nu se poate ), sunt ciufuta, incercanata, ametesc si sunt trista.

N-am realizat asta la modul serios decat azi, cand ar fi trebuit sa ma trezesc insufletita la gandul ca diseara ies in oras de ziua pisoiului ( la multi ani, baby ! ). In loc sa zburd prin casa si sa ma gandesc in timp ce ma spal pe dinti cu ce o sa ma imbrac, ce machiaj sa aplic, sa-mi indrept parul sau sa-l las ondulat, m-am vazut pusa in situatia de a nu ma putea dezlipi de pat. Ametesc si era sa cad de vreo doua ori. Not good.

Sper sa imi revin pana diseara, acum ma indop cu forta si incerc sa ma pun pe picioare. Sfatul meu e sa nu va lasati inselati de caldura de afara, de lenea ce ne poate impinge la extreme. Sa mancati si sa dormiti mult, ca sa n-ajungeti ca subsemnata!
Pupici lesinati! :))

No comments: