Saturday, July 19, 2008

Cu marea-n suflet si cu scoica mea.


Dupa o noapte de cosmar in care n-am inchis un ochi ( caldura, insomie, o sticla de cola bauta .. si altele), si un sms primit in zori, care mi-a alungat si cea mai mica urma de moleseala, azi am stat tolanita-n pat si am citit o carte cap-coada.

Carte frumusica, se merita. " Talida " - Ion Grecea. Lasand la o parte titlul ( pentru ca e un nume de care am oroare, din motive strict subiective si care nu merita a fi mentionate ), romanul a fost placut, lejer, pe gustul meu.

Descrierea peisajelor de la tara, de la munte, prospetimea si frumusetea verilor in natura, contrastanta cu starea mea de matza semi-lesinata si captiva intr-o camera de bloc, sufocata de soare si inabuseala, a fost un real deliciu. Dar cel putin a fost o lectura placuta ce m-a tinut departe de nenorocirea de pc.

Am iesit in fata blocului, sa imi cumpar o inghetata de vanilie. Aveam nevoie sa ma indulcesc. Langa mine, un nene cu privire dubioasa si pofticioasa ma fixa din priviri ( am dat instinctiv vina pe mine - cum pot sa imi permit sa ies in toiul verii in pantaloni scurti si maieu ? ). Vanzatoarea s-a apropiat subtil de mine si mi-a soptit : " ai grija cu derbedeul asta. e innebunit dupa fete si are reactii ciudate, e nebun ! ".

Am asteptat cuminte, mi-am luat inghetata, apoi am iesit, un pic ingrijorata. Dupa mine a iesit si nenea, care grabea pasul evident sa ma prinda din urma, cu aceeasi privire de distrus. Am facut pasii mai mari, apoi am alergat de-a dreptul, pana am ajuns in scara blocului. I-am trantit usa in nas la fix, apoi am rasuflat usurata. ( traiasca interfonul si usa securizata ).

Acum stau in casa, am scapat de micul soc avut, mananc inghetata care parca nu mai e asa de dulce, ma invart cu scaunul si ma scald in aceeasi apatie ce nu ma paraseste de 2 zile. Ce ar fi insemnat sa fug si eu de tot?

Deci la mine, toate bune si frumoase.
Si tu-mi zici ca nisipul e naspa fara mine ...
Sa fie...

No comments: