Saturday, September 06, 2008

Inside me... more and more. wtf.

Ma gandeam sa scriu un post despre copiii, adolescentii de acum, de conflictele dintre generatii, dar asta e deja un subiect atat de fumat incat a ajuns sa fie una din temele propuse pentru dezbatut la bac, in diversele compuneri sau eseuri libere: " Ce parere ai despre conflictele dintre generatii? Formuleaza trei opinii pro, trei contra. Argumenteaza prin exemple ".

Inca din perioada mea de pubertate si de crize de adolescenta rebela, sora mea ma avertiza in legatura cu ce ma va astepta. Unele reactii ale mele si parte din comportamentul meu ( de altfel al intregii generatii ) i se pareau deplasate, asa cum imi par si mie acum exagerate anumite pitipoance minore. Nu le acuz totusi pe toate, nu ar fi drept, pentru ca personal cunosc si fete de nota 2746635 pe care le aduor, si care stiu sa isi pastreze capul pe umari.

Cum am zis, norocul meu a fost sora mea mai mare, care nu doar m-a ajutat sa trec peste perioada mea de copil nebun ci m-a pregatit si pentru cea viitoare, atunci cand imi va veni mie randul sa ma minunez de lumea din jurul meu, in continua transformare.

Nu stiu prin ce circumstanta, dar am in lista de mess o fata de 13 ani al carui status e " I want u inside me, more and more ". :| Si o poza senzuala cu ea in bikini, bot tzuguiat si tot tacamul. Si sa ne mai miram atunci cand aflam tot mai des de fete de 14 ani, bolnave de Sida, ce dau nastere unor creaturi nevinovate? Nope!

Iar acum, babuta din mine isi aduce aminte cu ochii semi inlacrimati de varsta ei de 13 ani, atunci cand inca se cereau prieteniile, cand lesinam de emotie in asteptarea primului sarut, cand inca aveam masinutze in dulapuri si-mi purtam parul tuns scurt, cand ne jucam de-a v-ati ascunselea pana in zori si era totul atat de frumos.

Poate ca nu toti au avut cei 13 ani ai mei, poate ca inca de pe vremea mea existau cazuri nefericite, insa ce se intampla acum nu o pot numi nici pe departe evolutie. Ma tem de pe acum de lumea in care vor trai copiii mei.

5 comments:

Anonymous said...

da-mi idul ei k eu ink ma simt tanar:))))

dooda said...

eram sigura ca ceva de genul asta urmeaza. cu pedofilii, nu discut! :P

Anonymous said...

estraordinar:))

Anonymous said...

dua...momente tari...bag`o p`aia cu videoclipu` de la animal x...e mortala faza...n`am crezut...n`am crezut...dooda..unde esti?=)) pe noi ne dureau ghenunchii de cata instructie faceai cu noi...si altele la varsta asta au copchii...doamne...nici vise n`aveam de copchii...noi ne vedeam de armata noastra ...de formatia pm..sau mp...ca nu`sh cum a ramas pana la urma...oricummm....frumoasa perioada (desi ma mai bateai u din cand in cand:)) )

dooda said...

creolo, am un post mai vechi in care am povestit cat va chinuiam cu " armata " mea, atunci cand eram mici. si mi-am cerut scuze anticipate pt bataile pe care ti le dadeam! :( :*