Saturday, September 06, 2008

Joculete :D

De obicei nu ma uit la massurile pe care le primesc. Le citesc doar pe jumatate, iar daca sunt linkuri catre ceva le ignor cu desavarsire. Insa uneori, plictiseala si curiozitatea ma doboara asa ca mai dau cate un click pe ici pe acolo.
Asa am facut si in seara asta, cand am primit un joculet cu un test de dragoste, bla bla. Inca de cand am inceput sa il fac mi-am dat seama ca va fi o porcarie, dar am mers pana la capat. Dar cand am citit rezultatul, m-am amuzat copios.
Testul e aici
Iar rezultatul meu e asta:

" Intr-o zi frumos de vara la mare intalnesti cea mai vesela persoana de pana acum. Numele acelei persoane este cata , si cu fiecare miscare pe care el o face te aprinde din ce in ce mai mult. Te apropii de cel mai bun prieten greta si ii spui, "Uau, acesta trebui sa fie cel mai dulce corp pe care l-am vazut." Deodata, el se uita in directia ta si incepe sa vina inspre tine!!! el spune, "Te-am observat ca te uiti la mine. Vreau doar sa iti spun ca esti atat de mare , si ma intrebam daca ai vrea sa mergem la munte cu mine si rad ?" Cu un zambet prostesc spui:, " sigurr " si pleci cu ei. Cand ajungi la munte , el se apropie de tine, si iti da cel mai fierbinte sarut posibil. Amandoi va sarutati pasional cand simti ca un caine te loveste in cap. "

Pana nu o sa-l faceti, n-o sa va dati seama. Dar raspunsul meu e chiar retard :)) Poate pentru ca m-a lovit in cap un caine :|

2 comments:

Anonymous said...

=)) pe mine m-a lovit un PIX si totul se intampla in sala de disectie. tebuie sa recunosc ....cainele e mai original

dooda said...

sala de disectie.. suna cu adevarat incitant :))