Saturday, October 04, 2008

Barfe.

Nu stiu cat de bine sunteti pusi la punct cu mondenitatile, de altfel nici eu nu am atat timp pe cat as vrea pentru a mai asculta cate o barfa, ca sa am ce palavragi dupa cu fetili. Insa... ce m-a frapat pe mine a fost cazul Andreei Banica.

Ce am citit a fost ca inainte de nunta ei de vis, o tanara i-ar fi .. supt mintile lui ginerica. Scandal mare, blondina cica n-ar fi pus la suflet, ca pozele facute erau modificate, ca lumea o uraste si ii vrea raul. Foarte posibil.

Zilele astea aflu ca Andreea e insarcinata. Bravo ei, sa aiba un bebe sanatos sa ii traiasca 1000 de ani. Chiar ma bucura intr-o masura cand mai aud de X sau Y ca urmeaza sa fie mamici, maternitatea e ceva deosebit.

Insa ieri cand ma intorceam de la munci, imi arunc ochii la o taraba si vad pe prima pagina a unei reviste de scandal, cum ca nenea ar fi inselat-o din nou. Iar titlul era ceva gen: " Andreea, a facut-o iar !! ". Sau ceva de genul asta.

Pai bine ma jurnalistilor, ziaristilor, sau ce mama voastra ati fi, cum puteti sa faceti asa ceva unei femei insarcinate? Chiar daca barfa ar fi adevarata, asa ceva nu se face. Cata rautate trebuie sa zaca intr-un om ( sau mai multi ) astfel incat sa provoci cu buna stiinta un soc unei femei aflate intr-o situatie delicata?

Primele luni dintr-o sarcina sunt cele mai riscante, copilul se poate pierde oricand, in urma unor emotii puternice. Tot in perioada asta se formeaza sistemul nervos al copilului. Prin urmare ar trebui sa dati dovada de putina umanitate si sa nu mai sapati groapa cuiva, macar pentru anumite perioade. Oare painea aia castigata in felul asta nu va sta in gat?

L.E: nu sunt fana ei, nici macar nu mi-e simpatica, dar unii intrec masura.

No comments: