Saturday, October 04, 2008

Week review.


Cine se scoala de dimineata, e degeaba. Asta am invatat eu azi cand m-am trezit all fresh and happy la gandul ca o sa vin acasa, dupa o saptamana. Aglomeratia din Bucuresti a tinut sa ma contrazica, asa ca here i am, pe la amiaza. Si maine plec inapoi. Eh.

Noutati: n-am inceput facultatea cum credeam, mai dureaza pana luni. Si m-am angajat. Dupa un test de 2 ore la franceza si info si un interviu in care am bling`blinguit emotionata, va salut in calitate de consilier vanzari. Oui.

Tot saptamana asta m-am indragostit. De Razvy, un june in varsta de 2 ani :)) M-a topit de la prima vedere si am acceptat sa dormim impreuna din prima noapte. Cand in somn, m-a luat in brate imi venea sa-l mananc cu totul. Asa ca l-am iertat pentru palma peste ochi, pe care mi-a aplicat-o de dimineata, tot in somn. :D

Sunt nebuna daca vreau sa devin mamica?

7 comments:

Anonymous said...

da,esti:))

Anonymous said...

"obiatu oobeeeeshte dooda" :D :))

DeeDee said...

Nu esti, dar asteapta sa-ti treaca si fa copii intr-un moment cand n-o sa ti se mai para asa frumos :) Nu ca n-ar fi. :D

dooda said...

e greu sa rezist tentatiei atunci cand il aud pe bebe ca zice ca ma ubeste. :) hai bine, mai astept. pana atunci fac 50/50 cu cutie in devorarea lui Razvy. plusez cu 50 cand se va naste Sara. :)

tracku` said...

nu esti nebuna deloc ... la primele intalniri cu razvi asa ziceam si eu ....dupa mai multe raceli,gelozii si nopti ... am zis ...eu nu mai vreau copii in viata mea ...o vreau pe mami doar pt mine ... :P .... razvu e adorabil ...

Anonymous said...

Ce copil frumos! Felicitari pentru job, multa bafta! ;)

dooda said...

multumesc, laura! :D