Monday, October 27, 2008

Mahmureala

Ce poate fi mai trist decat o mahmureala? O mahmureala de luni.

Aseara proprietarul meu era foarte binedispus. Si cum rareori se intampla sa ma cheme la el la un pahar de vorba, pentru ca imi respecta programul si stie ca nu prea am timp, am acceptat cu placere sa mai stam la palavre.

Dl Veza se numeste proprietarul meu, are 83 de ani si il iubesc ca pe un bunic.
Am acceptat si mai incantata sa beau cu el un pahar de vin. Doar ca oboseala mea adunata cu vinul acela puternic m-a lovit din plin. M-am dus ametita la culcare si ametita am ramas toata noaptea si se pare ca si dimineata asta.

Ouch, my head ...

3 comments:

DeeDee said...

da-i cu acreala :*

Anonymous said...

Ciorba de burta face minuni! :D

dooda said...

ia uite fetele mele ce stiu :))